عمران زاده :فتح الله زاده دراستقلال دست تنهاست ، فقط تا امروز برای دریافت پولم صبر می‌کنم

http://u.goal.com/297300/297377_heroa.jpg

شاگردان امیر قلعه نویی در حالی خود را مهیای دیدار با ذوب آهن و پس از آن نیز جدال با بوریرام تایلند می کنند که هفته گذشته در مقابل پرسپولیس با نتیجه تساوی متوقف شدند . با حنیف عمران زاده درباره شرایط این تیم گفت و گویی کوتاه انجام داده ایم :

*بازی استقلال مقابل پرسپولیس را چطور دیدی؟
به خاطر حساسیت هایی که از قبل وجود داشت ، این بازی یک دیدار سنگین از آب در آمد و در نهایت هم نتیجه ای بهتر از تساوی نداشت . من فکر می کنم که هواداران خیلی از کار دو تیم در این بازی رضایت نداشتند و امیدوارم که بتوانیم در بازی های آینده نمایش بهتری ارائه بدهیم و حرف های بیشتری برای گفتن داشته باشیم .
*ظاهرا کادرفنی پرسپولیس معتقد بودند که استقلال خیلی ضعیف تر از این تیم  بازی کرده و فقط زیر توپ می زده است ؟
اصلا بحث بزن زیرش مطرح نیست ، ما سه ،چهار موقعیت بالای 80 درصد در این بازی داشتیم ، در حالی که پرسپولیس فقط دو موقعیت نسبتا حساس داشت و بقیه بازی ها که در میانه زمین درجریان بود ، حالا من نمیدانم که دوستان دقیقا کدام بازی را مدنظرشان بوده که استقلال تا این حد ضعیف و پرسپولیس به این شکل قوی تر بازی کرده است .
*روز دربی یک نوشته ای را هم زیر لباست داشتی ، داستان خاصی داشت ؟
خب هر حال من با این کار خواستم به هوادارانمان نشان دهم که محبتی که بین من و آنها وجود دارد ، دو طرفه است ، به خار همین هم زیر لباسم نوشتم فقط استقلال.
*فشردگی بازی های لیگ استقلال را در این شرایط دچار دردسر نمی کند ؟
فشردگی بازی ها که واقعا ما را اذیت می کند و ما تا به حال سر همین مسئله چند مصدوم داده ایم که آقایان مسئولین باید فکری به حال این مسئله بکنند ، ما چهارشنبه در پرواز هستیم ، پنج شنبه هم همینطور ، تازه پس از سفر هاوایی روز جمعه به تایلند در آنجا هم چندصد کیلومتر را با اتوبوس در سفر باشیم که من فکر نمی کنم چنین مسائلیی خیلی با منطق سازگار باشد .
*بازی با ذوب آهن را چطور می بینی ؟
این تیم هم تیم دونده ، جنگنده و پرتلاشی است که از کادرفنی خوبی بهره می برد ، من امیدوارم بتوانیم با پیروزی مقابل این تیم ، هم در کورس قهرمانی باقی بمانیم و هم با قدرت بیشتری آماده بازی با تیم بوریرام شویم.
*مشکلات مالی استقلال به کجا رسید ؟ موفق شدی مطالباتت را از باشگاه بگیری ؟
ببینید وضع مالی استقلال خیلی مناسب نیست و حاجی هم با این همه مشکلات در هماهنگی پول باشگاه دست تنهاست ، من امیدوارم کمکی به فتح الله زاده بکنند تا ایشان هم بتواند درباشگاه به اوضاع مالی رسیدگی کند . من خودم یک هفته از موعد چکم گذشته و همچنان هم منتظر دریافت مبلغ آن هستم ، با دیداری هم دیروز با دکتر فتح الله زاده داشتم ، ایشان قول پرداخت مطالبات من را دادند که امیدوارم تا امروز به این تعهدات عمل شود . فتح الله زاده هرچقدر هم در باشگاه دوندگی کند ،نمیتواند به تنهایی این همه مشکل را حل کند ، امیدوارم مسئولین کمک کنند تا مشکلات مالی باشگاه حل شود چون من برای دریافت این مبلغ تا فردا صبر خواهم کرد و امیدوارم شرایط به گونه ای نباشد که خدایی ناکرده بخواهم صحبت هایی انجام دهم که چندان نیست.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 17 شهريور 1392 ا 23:10 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.